zondag 28 november 2010

Ingetrokken in het huis

Na mijn eerste vlucht van afgelopen maandag mocht ik, na dinsdag te zijn gecanceld, vrijdag voor de tweede keer de lucht in. Na zelf (jawel) te hebben opgestegen zijn we via bacel naar area kilo gevlogen. Hier even een uurtje rondgevlogen en verder geoefend op klimmen en dalen. Ook weer even een rate 1 turn mogen maken. Het was fijn om te merken dat alle procedures en checklists een stuk vlotter gingen dan de vorige keer. Je komt dan ook met een veel fijner gevoel de kist weer uit na afloop en je hebt onderweg ook meer plezier van de vlucht. Maandag sta ik weer ingepland voor 1,5 uur. Hopen dat het weer een beetje meezit want de voorspellingen waren niet al te positief.
Zaterdag was de dag van een heleboel handtekeningen zetten. De verhuizing verliep goed. Na een kleine 1,5 uur had ik mijn kamertje ingeruimd en moesten er boodschappen worden gedaan en kon er gekookt worden. Nick, Kevin en Dannick kwamen mee eten dus het huis was al snel erg vol. Toch een leuke en gezellige avond gehad.
De woonkamer
                  
Zondag heb ik nog (voor het eerst sinds ik hier ben) een klein wandelingetje door Evora gemaakt:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten