donderdag 2 december 2010

Time flies

Ik zit nu alweer zo'n 3,5 week hier in Évora maar het lijkt nog steeds als de dag van gisteren dat ik op Schiphol mijn ouders stond uit te zwaaien. Ze zeggen wel eens 'time flies when you're having fun'. Nou dat klopt dus aardig...Van de week zijn ook Charlotte, Tim en Jatinder aangekomen in (het toen niet zo zonnige) Évora. De groep is nu dus compleet. Wat vliegen betreft lijkt het ook al aardig op te schieten. Ik heb nu pas 3 keer gevlogen en volgens de planning mag ik al over 8 vluchten mijn eerste solo maken. Wat een heerlijk vooruitzicht!! Vanmiddag om 15.45 sta ik alweer gepland voor mijn 4e vlucht. Ik ga ook eens proberen om foto's te maken want zo is de blog natuurlijk een beetje saai.

Grtz..

Owh jah misschien nog wat foto's van de Cordoba:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten