zondag 17 april 2011

Sevilla and Caparica Beach

Boa tarde!

Afgelopen week weer een hoop meegemaakt. Ik heb samen met mijn instructeur Mr. Cortez een 'long navigation' gemaakt naar Sevilla, via Faro. Wat een zit was dat. Totaal een afstand afgelegd van ruim 600 Kilometer in zo'n 3,2 uur..Nou is dat natuurlijk best lang als je bedenkt dat we vliegen met snelheid van zo'n 300 km/hr..Maar ik heb zowel op Faro als op Sevilla een approach gemaakt. Op faro heb ik een VOR approach gemaakt gevolgd door een touch and go. Op Sevilla een ILS approach ook weer gevolgd door een touch and go..Het blijft gewoon super mooi als je tussen alle Boeings en Airbussen vliegt welke daar ook komen om te landen. Nu nog zo'n 10 missies te gaan voor mijn 'Instrument Rating'. Hierna zal ik een aantal nachtvluchten maken waarna ik bijna op mag voor mijn Commercial Pilot License (CPL) en ook geld mag verdienen met vliegen...Can't wait!!
Vrijdag avond hebben we het ook gepresteerd om op ons riante balkon van 4 bij 3 met 7 man te BBQ'en. Was aardig gelukt al zeg ik het zelf..
                    
Zaterdag was zowat de heettste dag tot nu toe hier in Portugal met een temperatuur van rond de 29 graden en een licht briesje..Ideaal voor een lekker dagje strand. We zijn met de hele klas (9 man) richting het westen gereden waar het prachtige Caparica Beach ligt. Echt wat een golven zeg..sommige zo'n 4 meter..nog nooit zo erg meegemaakt. Dit is dan ook de grote oceaan en niet de Middellandse zee..
Helaas aardig verbrand...maar dat was het wel waard moet ik zeggen. Gaan we snel nog eens doen denk ik..
                    
                    
                                   
Tot later!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten