maandag 10 januari 2011

Bijna solo!

Bom dia!

Ik zou natuurlijk moeten beginnen met iets als gelukkig nieuw jaar. Maar het is nu al de 10e van de maand dus hoeft het eigenlijk niet meer hé?
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op deze über populaire blog. De reden....regen, wind, slecht zicht en laaghangende bewolking. En dit soms allemaal tegelijkertijd!! Ik heb, nadat ik tijdens de kerst een weekje naar huis ben geweest, maar liefst 2 uren gevlogen..Dit waren wel gelijk de 2 uren die nog ontbraken voor de 14 uur. (dit was zo'n beetje mijn magic number de afgelopen weken) Mijn volgende les zal dus DE vlucht zijn die mij mijn hele leven zal bijblijven, zo heb ik mij tenminste laten vertellen. Dit betekent: een kale kop, een afgeknipte stropdas, een koude tuinslang op je donder en, als goedmakertje, solo vliegen in de weekenden!!
Na mijn solo, die trouwens morgen 11-1-2011 (mooie datum niet?) zal plaatsvinden, zal ik van de gemaakte (video)beelden proberen een mooi filmpje te maken welke ik tzt op de blog zal gooien...
Overigens ben ik zaterdag nog met Charlotte, Raymon en Georgia naar het grootste winkelcentrum van Portugal en Spanje geweest. Echt niet normaal groot was het daar! Er zat zelfs een achtbaan in:P

Tot de volgende keer..!

1 opmerking:

  1. Hey Ronald!

    Hartstikke leuk!
    Echt cool (h)

    HEEEEL veel plezier en doe voorzichtig! ;)

    Liefs,
    Andrea + de rest!

    BeantwoordenVerwijderen